Alweer (even) thuis... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu Alweer (even) thuis... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

Alweer (even) thuis...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 September 2010 | Nederland, Haarlem

Zo, en toen zat ik gewoon alweer achter mn computer in Haarlem.. Toen we vanmorgen aankwamen op Schiphol (heul vroeg...), bleek na een tijdje dat de vlucht richting Houston vandaag niet zou vertrekken.. Wel mochten we op Schiphol blijven overnachten omdat we nu morgen vertrekken.. San en ik vonden dat niet zo'n goed plan en besloten dus om weer richting huis te gaan. Even koffie gedronken samen met Richard (die me als verrassing uit kwam zwaaien!!! Heel lief!!) en daarna maar gaan wachten op Sandy's moeder die ons weer zou komen ophalen.

Nu vertrekken we morgenochtend richting Houston, waar we dan de hele dag tijd hebben om te shoppen en rond te dwalen, we hebben daar ook een overnachting. Woensdagochtend vliegen we dan (als het goed is :) alsnog naar Costa Rica!

Terugkomdag blijft gewoon hetzelfde, alleen zijn we iets minder lang in Costa Rica..

Altijd lekker, zo'n begin van je reis :) maargoed, als dit alles is.. Zo'n onverwachts dagje Houston is toch ook wel heel erg leuk!!

• 06 September 2010 - 18:36

Daan:

Ahh jaa lief....zoals we altijd zeggen; 'Alles gebeurt met een reden' :-) Dus Houston zal wel heel leuk worden ;)

Kus!!

• 06 September 2010 - 18:44

Marijke:

Nou dat is ook wat!

• 07 September 2010 - 12:28

Nina:

misschien hebben ze daar leuke keycords..... houston, we've got a problem.....zoiets? Hint hint hint