Tja.. toch een beetje een problem in Houston.. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Miriam - WaarBenJij.nu Tja.. toch een beetje een problem in Houston.. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Miriam - WaarBenJij.nu

Tja.. toch een beetje een problem in Houston..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

07 September 2010 | Verenigde Staten, Houston

Na 588 x space invaders gespeeld te hebben en 4 x dezelfde film te hebben gezien, dan ein-de-lijk geland op Houston.. Daar stond een meneer die ons vertelde dat 'alles goed zou komen' qua hotel en vervoer en alles.. Mja.. ofwel:dik een half uur staan wachten op een bus naar het hotel.. stromende regen.. heerlijk :D.. Dat hele dagje shoppen in Houston is ook niet echt gelukt, uiteindelijk waren we om 16 uur eindelijk ingecheckt in ons hotel, midden op een industrieterrein, minstens nog 40 kilometer van de stad..

We hebben dus maar een borrel gedronken, daarna een Texas burger gegeten en nu is het hier kwart voor acht, maar voor ons dus al kwart voor drie.. midden in de nacht.. Moe!!!! Dus we gaan zo douchen en dan maar naar bed. In de hoop dat we morgen dan wel doorvliegen naar Costa Rica, want er cirkelen hier wat orkanen rond! We vliegen morgenochtend om 9.20 plaatselijke tijd, hou jullie op de hoogte!

Liefs, Mir

• 08 September 2010 - 07:00

Nina:

Misschien zijn er wel keycords van dat hotel.....

• 08 September 2010 - 12:48

Mamma Lia:

Jammer van dat winkelen hoor, maar ja als dat nu maar de laatste manco is!! Goeie vlucht naar Costa Rica strakjes en ik geloof dat er iemand hoopt op een Keycord!! hahahahha KUS

• 09 September 2010 - 08:50

Willem B.....:

Ach ja, problemen met de heenvlucht naar je vakantiebestemming. Er zijn ergere dingen in de wereld......
    Fijne vakantie, geniet ervan.

• 09 September 2010 - 10:35

Marijke:

Nou ja, je beleeft wel weer wat tenminste! Wij verheugen ons er ook al op, 3 uur van te voren inchecken, alle controles etc. Dat heb jij tenminste alweer achter de rug.....
    Zie er de humor maar van in en geniet!!!!!!