Even terug in de bewoonde wereld.. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Miriam - WaarBenJij.nu Even terug in de bewoonde wereld.. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Miriam - WaarBenJij.nu

Even terug in de bewoonde wereld..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 September 2010 | Costa Rica, San José

Dinsdagavond toen we op ons terrasje zaten, kwam er opeens een groot log beest vanuit de boom naar beneden geklommen.. bleek een luiaard te zijn. Heel schattig beestje dachten we, dus we zijn het even van dichtbij gaan bekijken, het hoosde weer eens als een gek, dus het arme beest was drijfnat en wij ook al snel.. Hierna gaan eten bij een restaurant dat was gebouwd in en rondom een oud en enorm vliegtuig, heel leuk en ontzettend lekker eten!

Gister nog een fijne dag gehad in het nationaal park van Manuel Antonio, vroeg opgestaan om het park in te gaan. Al snel allerlei beestjes gespot, luiaards, leguanen, en uiteindelijk ook heel veel apen en wasberen. Het park was echt prachtig, volop in de jungle. Hele mooie stranden ook, al vond ik het wel een beetje vervelend om zo afgesloten te zijn van de buitenwereld. Gisteravond zijn we met een stel mensen gaan eten bij een restaurantje in de buurt, ook weer erg gezellig. Niet te laat gemaakt, want vandaag reisden we weer verder naar San Jose.

Waar we nu dus zijn. Echt een hoofdstad, druk en viezig en veel zwervers en mensen die je allerlei spullen proberen aan te smeren.. Wel grappig om allemaal eens een keertje te zien, maar niet echt een plek om lang te blijven.

Morgen vertrekken we voor een aantal dagen naar een ander nationaal park, Tortuguero. Dit schijnt een van de mooiste parken van Costa Rica te zijn, dus dat belooft wat!

Leuk om al jullie berichtjes te lezen, fijn om te zien dat jullie meelezen!!

Zal wel weer geen bereik hebben in de jungle denk ik, dus misschien duurt het weer even voor jullie iets van me horen!

Liefs, Mir

• 17 September 2010 - 06:00

Marjolein:

Gaan jullie in Tortuguero naar de Schildpadden? Geniet daarvan, het is zo mooi om die eieren te zien leggen!

• 17 September 2010 - 06:56

Willem B.....:

Leuk om te lezen dat je zoveel mooie natuur tegen komt. Ik geniet met je mee. En met zwervers en hosselaars kun je ondertussen wel goed overweg. GELUK

• 18 September 2010 - 18:47

Nina:

zooooo even reageren.... Ik hoop dat als je terug bent je ook zo kunt genieten van de regen ;) dan kunnen we met plezier op huisbezoek in regenpak vlak bij de Glip!!!! Geniet nog maar even van de warmte, want het scheelt 20 graden met hier! tot snel! X nina
    ps: sleuteltouw.....(?)