Bijna naar huis.. - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Miriam - WaarBenJij.nu Bijna naar huis.. - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Miriam - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

12 Oktober 2007 | Brazilië, Natal

Hallo allemaal! Nog even snel een berichtje, wrs de laatste voor we weer weggaan uit dit geweldige land. Probeerde foto~´s te plaatsen, maar dat wil hier niet lukken, dus dat moet dan maar als ik weer thuis ben maandag. Terugkomen vanuit het winkelcentrum waar ik het vorige bericht heb getikt, was nog niet zo simpel. We zaten eindelijk in de goeie bus dachten we, bijna niemand spreekt hier engels (wat ben ik blij met mn woordenboek!!!), we reden door allerlei achterbuurten, het was al heel donker, want om half zes gaat de zon al onder hier. Opeens stopte de bus en stapte iedereen uit, wij hadden echt zoiets van: no way dat we hier uitstappen!! Buschauffeur begreep dit volgens mij wel en zette ons af op een plek waar iets meer mensen waren en waar een soort cafe zat, daar moesten we weer een andere bus nemen naar ons hotel. Alles toch goed gekomen, maar het was wel even spannend!

Dag erna lekker geshopt en gegeten aan de boulevard van Ponta Negra, superplek, allemaal dansende mensen op straat, muziek en straatventers met allerlei goedkope leuke spulletjes.Alle mensen even behulpzaam en lief, geweldig, kunnen wij in NL nog wat van leren!

Gister lekker gesnorkeld, volgens mij niet tussen de haaien (haaiers zoals onze gids hier steeds zegt..), maar mooi was het wel. Onwijs verbrand, boven aan mn rug en mn billen ook een beetje, die staken waarschijnlijk lekker boven het water de hele tijd.. Moet maar gauw weer gaan Pilatessen vrees ik.. |Al dat lekkere eten hier kan niet veel goeds opgeleverd hebben. Maar het was een mooi stukje waar we stopten voor snorkelen, eerst met de speedboot erheen, toen dik een uur dobberen en daarna terug voor een geweldige Capoeira show, de jongste die meedeed was 5, echt , ik had hem zo mee naar huis willen nemen! Vandaag zijn we een beetje lui aan het doen, straks nog even naar de boulevard om wat te shoppen, niet in de zon, want al die verbrande onderdelen doen toch wel zeer nu.. Vanavond is in het hotel Capoeira en morgen naar de lokale markt hier en ´s avonds de show. Wil eigenlijk niet naar huis, maar vind ht ook wel fijn om jullie allemaal weer te zien straks en de foto´s te kunnen showen!

Wat een geweldig land met zn zon, lieve mensen, muziek, paardenkarren, overal grazende ezeltjes, aapjes in de bomen. Dolfijnen, capoeira en geweldige landschappen.. Ik kom hier zeker nog een keertje terug!!

Dikke kussen en tot snel!

  • 12 Oktober 2007 - 15:38

    Suus:

    Hi Mir!
    het klinkt echt heerlijk zeg!! haha en wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.. naja deze keer dan.. maar wel irritant! die capoeira shows lijken me super gaaf! en als je heel graag nog een keer terug wilt hou ik me aanbevolen hoor! wij kunnen ook wel wat geweldige landschappen lieve mensen en dolfijnen gebruiken haha! geniet nog lekker je laatste dagen en ik had het er nog met Daan over, je hebt volgens mij al meer verhalen dan mij in drie maanden tijd geschreven! wel super leuk dan weten we ook weer wat er aan een andere kant van de andere kant van de wereld gebeurt ;) xx Suus

  • 12 Oktober 2007 - 15:56

    Daan:

    Dag lieverd!

    Oo wat klinkt het allemaal leuk!!!! En hier nog eentje die zich aanbevolen houdt om naar Brazilie te gaan hoor! Ben superbenieuwd naar de foto's, meteen plaatsen als je terug bent hoor!!

    Heel veel plezier morgen met Kim haar verjaardag en de Night by Brazil-party! En maar goed aftersun smeren, op die plekken....

    Tot heel erg gauw op skype!!
    Mis je..maar je India-reis laat ook niet lang meer op zich wachten..

    Kus, Daan

  • 15 Oktober 2007 - 06:39

    Lia:

    Helleu,
    Brasil here I come!! Want met z'n drieen gaat niet, toch?????!!!! Ook ik meld me dus graag aan voor een rondje Brasil by day and night!!! En nu maar sparen!! Meis als je dit leest ben je als het goed is alweer in ons koude kikkerlandje. Tot gauw!!
    Mamma Lia (en pappa Fred)

  • 04 November 2007 - 18:12

    Marijke:

    Geweldig om te zien dat mijn fsmilie mijn 'reisziekte'helemaal lijkt te hebben overgenomen!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Brazilie

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2007

Weer thuis..

12 Oktober 2007

Bijna naar huis..

10 Oktober 2007

Rust!!

05 Oktober 2007

Deeltje twee

04 Oktober 2007

Bjoetiefoel Brazil!!
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 18011

Voorgaande reizen:

13 Maart 2017 - 05 April 2017

Sri Lanka

03 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Indonesië

27 September 2013 - 12 Oktober 2013

Mexicooo

06 September 2010 - 23 September 2010

Vakantie in de jungle!!!!

24 November 2007 - 05 Januari 2008

Avontuur in India

30 September 2007 - 16 Oktober 2007

Brazilie

Landen bezocht: